OFERTA PRODUKTY NARZEDZIA O FIRMIE POMOC KONTAKT
 

Warning: include(d:/vhost/wft.pl/httpdocs/config/config.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /home/webtactig/wft.pl/data_files/_header.php on line 463

Warning: include() [function.include]: Failed opening 'd:/vhost/wft.pl/httpdocs/config/config.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/php5.3/lib/php') in /home/webtactig/wft.pl/data_files/_header.php on line 463

Warning: include(d:/vhost/wft.pl/httpdocs/core/function_global.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /home/webtactig/wft.pl/data_files/_header.php on line 464

Warning: include() [function.include]: Failed opening 'd:/vhost/wft.pl/httpdocs/core/function_global.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/php5.3/lib/php') in /home/webtactig/wft.pl/data_files/_header.php on line 464

Warning: mysql_select_db() expects parameter 2 to be resource, null given in /home/webtactig/wft.pl/data_files/_header.php on line 465

  login
hasło
Nowy Klient    demo panelu

  Nazwa
.pl .com .eu .net

Najczęściej zadawane pytania

Jak mogę opłacić usługę ?
Opłaty odbywają się on-line, przez system przelewów on-line (nie mylić z płatnościami kartami). Monity wysyłane są na Twój e-mail i aby opłacić usługę należy zalogować się na swoje konto - Centrum Obsługi Klienta.


Jakie jest bezpieczeństwo płatności ?
Za obsługę płatności odpowiada serwis przelewy24.pl, tym samym nie są przechowywane zadne dane potrzebne do autoryzacji płatności a sama procedura jest szyfrowna


Czy mogę zapłacić tradycyjnym przelewem ?

Tak, jednakże nie jest to wygodna forma rozliczenia , na wynik będzie trzeba poczekać kilka dni, a przez panel obsługi i pieniądze "lecą" szybciej i sama prcedura płatności trwa znacznie szybciej.


Czy mogę zapłacić kartą kredytową ?

Nie, w tej chwili nie ma takiej możliwości, ale jest wygodniejsza forma - przelewy on-line


Czy muszę podpisywać umowę, aby korzystać z usługi?

Nie, należy jedynie zaakceptować regulamin danej usługi.

Od kiedy rozpocznie się naliczanie należności za usługę z tytułu jej świadczenia ?
Od momentu wygenrowania pierwszej płatności zgodnie z opisem usługi masz kilka dni darmowego testu usługi, zaraz po zamaówieniu usługi dostaniesz informację - drogą e-mailowową, od kiedy zaczyna sie okres rozliczenia, kiedy przypada kolejna płatność i kiedy kończy się okres próbny, informacje te możesz też sprawdzin na swoim koncie - Centrum Obsługi Klienta.

Kiedy mogę spodziewać się otrzymania faktury za zamówioną usługę?
W przypadku opłacenia usługi z góry za więcej jak pół roku użytkowania faktura zostanie wystawiona w ciągu 7 dni od wpłynięcia należności na konto.
Jeśli wybrałeś cykl płatności krótszy jak pól roku, faktura zostanie wystawiona po przekroczeniu płatnośći za pół roku użytkowania. np. jęsli rozliczas się comiesięcznie fakturę dostaniesz po opłaceniu piątego mesiąca abonamentu, jeśli rozliczas się kwartalnie zostanie wystawiona w trzecim miesiącu użytkowania - po opłaceniu drugiego kwartału.

Faktury wystawiane są tylko dla klienta nieanonimowego i tylko wtedy gdy zaznaczone jest na koncie "chce otrzymać fakturę".


Czy można otrzymać fakturę we wcześniejszym terminie ?

Tak, nalęży przesłać wniosek drogą elektroniczną na adres biura.


Dlaczego wystawiamy faktury pro forma i dlaczego wysyłamy je mailem?
Wystawiamy faktury pro-forma, gdyż na rynku internetowym jest to sprawdzony system rozliczania się z Klientem finalnym, co pozwala nam na uruchamianie Klientom usług, które są dla nich niezbędne. Nie dochodzi do sytuacji uruchomienia usługi, której ktoś w danym czasie nie chciał aktywować. Jeżeli chodzi o wysyłanie mailem jest to w dobie rozwoju cywilizacji najszybszy i najskuteczniejszy sposób przekazywania informacji. Zminimalizowana jest możliwości utraty danych lub ich zaginięcia.


Jak mogę zalogować się na "konto"?

Po lewej stronie serwisu nalezy wpisac login i hasło, zostaniesz wówczas przeniesiony na swoje indywidualne konto.


System registry-registrar
(obsługa domen)
Na początku istnienia systemu domenowego rejestracją każdego typu domeny zajmował się tylko i wyłącznie jeden podmiot. Takie swoiste monopole miały wiele wad - przede wszystkim była nim cena, ale także - uciążliwe procedury rejestracji czy zarządzania. Wraz ze wzrostem popularności Internetu system ten zaczął się zmieniać. Obecnie coraz częstszym modelem jest system registry-registrar.

Registrar czyli pełnomocnik, to działający w imieniu dysponenta domeny podmiot, który podpisał stosowne porozumienie z operatorem domen i ma prawo prowadzić w imieniu tegoż dysponenta wszelkie działania związane z rejestracją domeny, rozliczeniami z operatorem oraz administracją domeny. Agnat Sp. z o.o. jest pełnomocnikiem dla rejestracji większości domen z końcówką .pl oraz domen globalnych.

Registry (operator) ustala więc ogólne warunki rejestracji (np. organiczenia co do dostępności danych nazw), registrar - dokonuje rejestracji domeny na zlecenie dysponenta, czyli podmiotu, który jest lub chce być użytkownikiem domeny - złożył stosowny wniosek i uzyskał potwierdzenie rejestracji domeny na swoją rzecz. Dysponent domeny ma pełną swobodę korzystania z domeny tak długo, aż nie nastąpi wyrejestrowanie domeny lub jej usunięcie (np. wskutek braku zapłaty za kolejny okres abonamentowy).

Ponieważ registrarów dla danego typu domen może być wielu - stwarza to warunki konkurencji i polepszania serwisu dla Klientów końcowych.


Dlaczego NASK wprowadził system registry-registrar?

Wprowadzenie tego systemu miało na celu zwiększenie możliwości konkurencji na rynku domen internetowych. Dzięki temu firmy uzyskujące akredytację są w stanie zapewnić Państwu różnorodność usług mającą na celu zautomatyzowanie wykonywania operacji na domenach celem przyspieszenia dokonywanych zmian oraz zmniejszenia opłat za dane usługi.


Czy odczuwalna będzie zmiana podczas wykonania transferu domeny np. Nie będzie działać strona www lub poczta e-mail?

Nie. Podczas wykonania procedury transferu domeny do naszego systemu od jakiegokolwiek innego regitstranta w żaden sposób nie wpływamy na działanie pracy serwerów www i serwerów pocztowych, także nie mogą wystąpić jakiekolwiek problemy z ich funkcjonowaniem.


Dlaczego rejestracja domeny jest tańsza od odnowienia?

Wprowadzając niższą cenę na rejestrację nowej domeny dajemy szanse na pozyskanie nowego unikatowego adresu www tym samym chcemy Państwa zachęcić do pozyskiwania nowych domen internetowych. Niższa cena za rejestrację jest promocją sprzedaży nowego produktu.


Kto po dokonaniu transferu domeny staje się jej właścicielem?

Właścicielem domeny zawsze jest osoba fizyczna, firma lub jakakolwiek instytucja, która podpisała umowę z NASK na rejestrację domeny internetowej. Przy wykonywaniu transferu abonentem domeny pozostaje ta sama osoba, firma lub instytucja. Tylko abonent domeny może dokonać zmiany abonenta poprzez wykonanie autoryzowanej dyspozycji.


Czy dodatkowe usługi zwizane z domenami są płatne?

Nie. Wszelkie usługi, które są związane z utrzymaniem domeny prócz odnowienia nie są płatne. Zmaina DNS, zmiana danych abonenta domeny są operacjami, które wykonujemy po otrzymaniu zlecenia bez jakichkolwiek dodatkowych opłat. Usługi te na pewno w następnych latach pozostaną bezpłatne.


Czy dodatkowe usługi zwizane z hostingiem są płatne?

Nie. opłata pobierana jest przy rejestracji konta, i kolejnym okresem rozliczenia.


Czy musimy rozwiązać umowę z NASK?

Nie. Abonent domeny posiadając już jakąś lub chcąc zarejestrować nową zawsze jest związany umową z NASK. NASK występuje jako strona umowy i nie może ona zostać zerwana.


Czy zmieni się domena, pocztą lub strona www?

Nie. Podczas wykonania jakiejkolwiek operacji związanej z domeną nie skutkuje to bezpośrednio na ich działanie.


Jaka jest formalna procedura rezygnacji z dalszego utrzymywania domeny?

Nie ma formalnej procedury rezygnacji z domeny. Domena po prostu wygasa, jeśli nie jest opłacone jej dalsze utrzymywanie. W takim wypadku odnowienie nie jest wykonywane i domena wraca do puli domen wolnych.


Jaka jest formalna procedura rezygnacji z dalszego utrzymywania hostingu?
Nie ma formalnej procedury rezygnacji. Konto po prostu wygasa, jeśli nie jest opłacone jej dalsze utrzymywanie. W takim wypadku odnowienie nie jest wykonywane. Dane przechowywane są przez okres dwóch kolejnych tygodni a potem nieodrwracalnie są kasowane.


Czy nie przepadną nam te domeny?

Nie ma takiej możliwości. W momencie kiedy NASK transferuje domenę do naszego seriwsu dostajemy pełne informacje kto jest właścicielem domeny i do kiedy domena jest opłacona.


Na jakie serwery przejdzie domena?

Obsługa domeny pozostaje dokładnie na tych serwerach na których była do tej pory. Przy transferze obsługi domeny dla jej abonenta i użytkowników nic się nie zmienia.

Web Fusion Technology: Skorzystaj z tego formularza aby zadać pytanie ofertowe    
Obsługujemy bezpieczne płatności w tym także przelewy on-line
Firma w Internecie: Projektowanie stron, hosting, reklama, webdesign, webhosting, projekty sklepów, serwery, webmarketing,
systemy cms, rozwiązania dla firm, strony www, tworzenie systemów ecommerce, hosting, konta www, wizualizacja 3d, prezentacje.

© Copyright 2004 -2006 by www.wft.pl & Portal zgapa.pl / All right reserved